Ürünlerinizin kullanımına ve karşılaşılan sorunlara dair her türlü çözüme video içerikleriyle ulaşabileceğiniz bir web sitesidir. İlgili içeriği kolayca aratarak ulaşıp, belirtilen adımları uygulayarak kolayca çözüme kavuşabilirsiniz.
Ürünlerinize ait belge ve dokümanlara, seri numarası ile hızlıca ulaşabilirsiniz.
Vestel Müşteri Hizmetlerimize bıraktığınız talebin mevcut durumunu, talep numaranız ve seri numaranız ile hızlıca sorgulayabilirsiniz.
Her türlü kurulum, arıza ve diğer taleplerinizi buradan kolayca oluşturabilirsiniz.
Mevcut talebim hakkında nasıl bilgi sahibi olabilirim?
Ana sayfadan ya da Talepler sayfasından Talep Durum Sorgulama alanına, mevcut hizmet talep numaranızı ya da ürününüzün seri numarasını girerek, servisteki ürününüzle ilgili güncel durumu öğrenebilirsiniz.
Ürünümün kullanım kılavuzuna nasıl ulaşabilirim?
Belgeler sayfasındaki alana, ürününüzün seri numarasını girerek hızlıca kullanım kılavuzu ve teknik belgelere ulaşabilirsiniz.
Ürünüm arızalandı. Çözümü nasıl bulabilirim?
Ürününüzün arızasını arama kutucuğuna yazarak ilgili çözümü aratabilir ya da Çözümler sayfasında Ürün grubunuzu seçerek o ürün grubuna ait tüm çözümlere hızlıca ulaşabilirsiniz.
Yetkili servis ve bayi iletişim bilgilerine nasıl ulaşabilirim?
Arama kutucuğuna yazarak ya da Talepler sayfasından Yetkili Servis/Bayi fonksiyonu ile en yakınınızdaki veya dilediğiniz il veya ilçedeki yetkili servis ve bayilerimizin bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Yeni bir ürün aldım, montaj talebi oluşturmak istiyorum. Ne yapabilirim?
Yeni bir klima satın almak istiyorum. Doğru ürünün hangisi olacağını nasıl belirleyebilirim?
Bunun için Klima Keşif fonksiyonumuzu rahatlıkla kullanabilirsiniz. Talepler sayfasına tıklayarak, Talep Oluşturma sekmesinden Klima Keşif sayfamız doğru ürünü bulmanız için hazırlandı. Sayfadaki her bilgiyi doldurarak, klimayı kullanacağınız alana en uygun klima çeşitlerimize ulaşabilirsiniz.
Değerli müşterimiz,
Buzdolabınızın veya dikey derin dondurucunuzun ekranında “SR” yazısı çıkıyor; sandık tipi derin
dondurucunuzun
panelindeki kırmızı ışık sürekli yanarak uyarı veriyorsa bu bir arıza değil, yetersiz soğutma hatasıdır.
Ürün ilk defa çalıştırıldığında, ürüne tek seferde çok fazla taze yiyecek konulduğunda veya ürünün kapısı
uzun süre açık kaldığında alınan bu hata 24 saat içinde kendiliğinden ortadan kalkacaktır. Bu aşamada servis
hizmeti almanıza gerek yoktur.